Reklamace a vrácení zboží

8. Reklamace a vrácení zboží

Pokud dojde k problémům se zakoupeným zbožím, máte právo na reklamaci nebo vrácení zboží, avšak s určitými podmínkami. Níže naleznete podrobnosti o postupu při reklamaci a vrácení zboží.

8.1. Vrácení zboží

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), máte dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů a vrátit zboží do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.

  • Podmínky vrácení zboží: Zboží musí být vráceno v původním stavu, včetně originálního obalu. Zboží nesmí vykazovat známky použití, poškození nebo opotřebení.
  • Porušený obal: Pokud je obal zboží porušený nebo zboží vykazuje známky používání, nelze jej vrátit a vrácení bude zamítnuto.
  • Náklady na vrácení zboží: Náklady na vrácení zboží nese kupující, pokud není dohodnuto jinak. Zboží zasílejte na naši adresu, kterou obdržíte v potvrzovacím e-mailu při vrácení.
8.2. Reklamace zboží

Pokud zjistíte vadu na zboží, máte právo uplatnit reklamaci. Reklamace může být uplatněna v případě výrobní vady nebo poškození zboží při přepravě.

  • Postup při reklamaci: V případě reklamace nás kontaktujte na e-mailové adrese info@rupicapra.cz nebo telefonním čísle +420 608 894 449, kde vám poskytneme další instrukce, jak postupovat.
  • Podmínky pro uplatnění reklamace: Reklamace je akceptována pouze v případě, že je zboží vráceno v původním obalu a ve stavu, který odpovídá podmínkám reklamačního řízení. V případě reklamace nás také informujte o popisu vady, případně o jejím důvodu.
  • Vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud nebude možné reklamaci vyřídit, nabídneme vám jinou možnost (výměna zboží, vrácení peněz).
8.3. Výjimky pro vrácení a reklamaci
  • Zboží na míru: Zboží, které je vyrobeno na míru, přizpůsobeno podle vašich požadavků (např. produkty personalizované nebo upravené), není možné vrátit ani reklamovat, pokud není zjevně vadné.
  • Poškozený obal: Jakmile je obal výrobku porušen, například při otevření nebo manipulaci, vrácení zboží je zamítnuto.
8.4. Výměna zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje (například špatná velikost nebo barva), můžete si požádat o výměnu za jiný produkt. Výměna je možná pouze v případě, že zboží není poškozené a není porušen obal.

8.5. Kontakt pro reklamace a vrácení zboží

Pro jakékoliv dotazy týkající se reklamací nebo vrácení zboží nás můžete kontaktovat na emailové adrese info@rupicapra.cz nebo telefonicky na čísle +420 608 894 449. Případně můžete využít náš online kontaktní formulář.